Куди дме вітер?

Мені зараз важко таке визначити, бо я не флюгер, і подекуди, наслинивши палець, він може так і залишитися мокрим. Коли ти наступний раз так зробиш, він мое просто замерзнути або заледеніти, але напрям вітру ти так і не визначиш. Так і в теперішній ситуації, нам дуже важко розібратися в тому, що робиться. Назва одного з моїх дописів - "Власна параноя" є яскравим описом всього того, що робиться. Вона в кожного своя і нікуди не зникла. Особливо в світлі останніх подій: знущання над Михайлом Гаврилюком та знайдення Дмитра Булатова.

Я би не мав піддавати сумнівам ці два інциденти. Багато хто, якби я говорив це з екрану телевізора, кидав би в екран тапками, тому я вирішив написати це в своєму блозі, щоб це просто прочитали і кидали тапками в свої монітори. Думаю, що коли ми переможемо, то мене першого спалять на багатті правосуддя, бо "він щось хотів сказати".

Єдине, що я хочу сказати цим дописом - це те, що ми всі піддаємося першому враженню і мало коли обдумуємо те, що сталося і співставляємо факти тих чи інших спірних питань. Перше враження надовго формує нашу опінію з того чи іншого питання і, нажаль, лише після того, як стається невідворотнє, ми можемо оцінити свою помилковість і хибність власної позиції, але забуваючи, що формують її професійні маніпулятори і ми винні тільки в тому, що самі такими не є, щоб знати всі їхні методи. Ще одне, що потрібно знати, то це те, що нікому не можна вірити, а кажучи словами Доктора Хауса "everybody lies".  

Нещодавно в поле зору потрапили два відео, які для мене не є на 100% правдивими, але, які теж заслуговують на місце версії. Хтось мое сказати, що це російська дезінформація. Може це і так, але поки що спростування цих версій я ще не чув. Можливо, ви, мої читачі, зможете дати тверезу оцінку цій гіпотезі певних людей. 

Перше відео стосується Михайла Гаврилюка і знущання над ним "Беркута". 

Друге відео стосується знайдення Дмитра Булатова і його катувань:

Повторюся, я не кажу, що моя позиція є правильною, але не треба відкидати іншу позицію. Не можна сказати, що з іншого боку гімнюки, а з нашого - всі кришталево чисті. В тих відео теж є частина провокацій, але деякі аргументи, але там наводяться, змушують задуматися. 

Я, чесно кажучи, в повному ступорі. Вважаю, що як одна, так і інша сторона прагнуть натравити нас на збройний конфлікт, щоб втілити російський сценарій федералізації. Наша злість і жилка, яка може ось-ось тріснути наливає наші очі кров'ю і дехто це прекрасно знає і користується цим. Українська політика, якої немає, є найбільш жорстокою і може навіть під таким означенням увійде в тлумачні словники мов світу. Хоча, жоден словник не пояснить всіх принципів її ведення, всієї хитрості, злості та наживи. 

Пишу це до свого блогу, щоб ми просто над цим задумалися і не казали, як було з Ющенком "які ми були сліпі, що до такого підпустили". В умовах інформатизацїї нашого суспільства, ми повинні сприймати всі позиції та робити об'єктивні висновки, а не дивитися на все однобічно.

Народ, який хоче системних змін і не має доступу до схеми державного управління зараз знаходиться на короткому повідку в тих, хто знає всю цю схему і не зацікавлений в її зміні, бо будувати нову не вміє. 

Ми самі є заручниками своєї долі, тому, очевидно, це наша така доля бути в такій державі з такими людьми. Але іншої мені не треба. Тоді не буде про кого і про що писати, а це прекрасно...

Коментарі

comments powered by HyperComments